Згідно зі статтею 36 Житлового кодексу України, пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених постановою  РМ Української РСР і Української РРПС від 11.12.84 №470 (зі змінами) виконавчі комітети місцевих рад, підприємства, установи, організації щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводять перереєстрацію громадян, котрі  перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень. Зміни з питань, що належать до компетенції виконавчого комітету місцевої ради, проводяться після прийняття рішень цими органами.

         Згідно рішення виконавчого комітету селищної ради від 04.10.2024р. №217 , з метою впорядкування квартирної черги осіб,  які потребують поліпшення житлових умов і перебувають на квартирному обліку, відділом економічного розвитку, інвестицій, транспорту комунальної власності селищної ради  протягом жовтня – грудня 2024 року проводиться перереєстрація (поновлення пакету документів) осіб, які перебувають на черзі.

Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування позачергової, першочергової та загальної квартирних черг та будуть сприяти прозорому обліку таких громадян.

Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами документів, а саме:

  1. Витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
  2. Витяг із реєстру територіальної громади на кожного члена сім’ї;
  3. Довідки з місця роботи заявника та всіх повнолітніх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку із зазначенням місця роботи, посади та інформації про те чи перебуває (не перебуває) на квартирному обліку за місцем роботи.
  4. Копії паспортів повнолітніх осіб, які зараховуються на квартирний облік (завірені в установленому законом порядку).
  5. Завірені в установленому законом порядку копії документів, що засвідчують родинні відносини (свідоцтва про одруження, про розлучення, про народження дітей, рішення суду про розірвання шлюбу яке набрало законної сили), крім випадку, коли на облік зарахована одна особа.
  6. Інформаційна довідка з Державного реєстру прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно на заявника та усіх членів сім’ї, які стоять на квартирній черзі включаючи неповнолітніх дітей (деталізована інформація про зміни).
  7. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність/відсутність зареєстрованого права власності на нерухоме майно станом на 29.12.2012р. за заявником та членами сім’ї, які перебувають на квартирному обліку, включаючи неповнолітніх дітей.
  8. Копія документу, що підтверджує право власності на житло, в якому зареєстрований заявник.
  9. Якщо проживає за договором найму (піднайму) жилого приміщення – копію договору найму (піднайму).
  10. Якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку – оригінал медичного висновку (форми №3) лікарсько-консультативної комісії (ЛКК).
  11. Якщо особа, яка зарахована на квартирний облік, має право на пільги – засвідчені копії документів, які підтверджують право на пільги.

Прийом документів проводиться щодня (крім вихідних та святкових днів) в приміщенні  ради за  адресою:   селище Ємільчине, вул.Соборна, 18А, кабінети 202-203:

понеділок – п’ятниця  з 9:00 до 17:00;

перерва з 13:00 до 14:00.

Телефон для довідок:  097-37-63-484

Громадяни, які не поновлять документи у  встановлений термін, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, а отже, будуть зняті з квартирної черги.